Cabelly – Huisregelement

Faciliteiten

Cabelly is gevestigd te Kromvelde 1, 9940 Evergem (Belzele).

Er kan gebruik worden gemaakt van diverse faciliteiten van het kapsalon zoals

Sanitair,

Wachtruimte,

kopje koffie,

latte, thee of iets fris.

Hygiëne

We gaan zorgvuldig om met hygiëne en veiligheid.

Om het verspreiden van bacteriën en schimmels te voorkomen worden alle instrumenten, in een ultrasoon reinigingsapparaat schoongemaakt en vervolgens ondergedompeld in 70% alcohol of barbicide.

Er wordt van jou als cliënt verwacht dat je je ook houd aan de persoonlijke hygiëne regels.

Betaling

Er kan contant betaald worden of met de bankcontactapp.

Al onze prijzen zijn incl. 21% btw.

Annulering

Heb je een afspraak, maar kan deze helaas niet doorgaan? Gelieve dit dan zo snel mogelijk door te willen geven.

Indien mogelijk, 48uur van tevoren. Zeg je de afspraak niet minimaal 2 werkdagen van te voren af (zondag niet meegerekend), dan zijn we genoodszaakt tot 80% van de behandeling in rekening te brengen.

Annuleren kan enkel telefonisch tijdens de openingsuren, via SMS/mail/Social Media is NIET geldig!

Wees op tijd

Zorg dat je op tijd aanwezig bent voor een afspraak.

Zo verloopt onze planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.

Je dient ongeveer 5 min voor de afgesproken tijd aanwezig te zijn.

Zo kunnen we op tijd starten.

Klachten of ontevreden?

We doen er alles aan om je een zo goed mogelijke kwaliteit/diensten en producten aan te bieden, maar het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent of een klacht hebt.


In dit geval stellen we het zeer op prijs dat je hiervoor persoonlijk met ons contact opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Privacy

De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met de toepasselijke Belgische wet- en regelgeving op het gebied van privacy.


Alle persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door Cabelly en worden niet verstrekt aan derden.

Schade en Letsel

Cabelly is niet aansprakelijk voor schade en/of letsel, tijdens of na behandelingen en gebruik van producten thuis.
Het is ook de klant zijn eigen verantwoordelijkheid welke kleding hij/zij in het salon draagt.
Men weet dat in kapsalons met chemische producten gewerkt wordt, wij werken uiterst voorzichtig maar zijn niet aansprakelijk voor eventuele vlekken op kleding.

*Bij 15 min te laat komen, kunnen wij de afspraak in kosten brengen

en zo nodig verplaatsen.

*Teruggave van betaling wordt in geen enkel geval gedaan, ook niet bij uitzondering.

Dank voor uw begrip!